Teresa Hellgren

Hej Matilda! Alla mjukostsorter är ok att äta under graviditeten!...

Kostrådgivare

normala flytningar efter äl=inte gravid denna gången heller?

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

normala flytningar efter äl=inte gravid denna gången heller?

Inläggav Ptrisan 13 jan 2012, 16:58

Hej tjejer! Väntan mellan äl och bim är ju sjukt lång och så oviss. Jag håller ganska bra koll på hur flytningarna ter sig i min cykel, familjeplaneraren ni vet. Hur som helst efter nu tredje försöket är mina flytningar "normala" som det ska vara när man inte är gravid. Efter äl kommer en torrperiod och nu sparsamt med vita flytningar. Jag har ju aldrig varit gravid men är detta ett bevis på att jag inte blev gravid denna gången heller eller kan man vara gravid med oförändrade flytningar? Nu vill jag ha massor av svar från ni gravida som hade lite koll på detta i väntan på +
Ptrisan
Nykomling

Re: normala flytningar efter äl=inte gravid denna gången heller?

Inläggav Danem 13 jan 2012, 23:09

Med första barnet hade jag ändrade flytningar före BIM och trodde hela tiden att mensen kom, vilket den aldrig gjorde.
Men med andra barnet däremot märkte jag ingen skillnad alls på flytningarna och hade så graviditeten ut.
Mamma till två fantastiska barn

Bild Bild

MIN FANTASTISKA BLOGG!
Användarvisningsbild
Danem
Alltid online

BF: 090413
Status: Stolt mamma till två snyggingar! :)

< Återgå till Allmänna trådar om graviditet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm