-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Nu jäklar!! :)
2 inlägg • Sida 1 av 1
Nu jäklar!! :)Tänkte bara säga att jag heter Therese, är en 21:årig tjej som jobbar på öppen förskola och scouterna!.. Som sucktat efter en egen mys, sååååå länge nu.. Längtan ska nog snart få förverkligas.. Men mitt största problem är att jag har add/adhd.. Och äter 36mg concerta varje dag, för att ens kunna plocka ur och i diskmaskinen.. Ni förstår att JAG behöver den för att leva.. Jag äter också depression och ångestdämpande, för att må bra.. Jag vill så gärna ha en egen liten groda snart.. Har fast jobb, lägenhet på gång... Bara medicinerna gör mig tveksam :'( för den är ett måste för min livskvalitet..
Re: Nu jäklar!! :)Hej och välkommen hit!
Jag tycker att du ska kontakta specialmödravården och prata med dem om en framtida graviditet och medicin, kan vara skönt att veta hur du ska göra och om du måste byta medicin osv redan innan du blir gravid. Går du och pratar med någon för din depression och ångest? Tänkte att den personen kanske också kan komma med bra tips inför en graviditet och föräldraskap, det är mycket som sätts igång av att vänta och föda barn och sen i det nya livet som förälder. Lycka till!
2 inlägg • Sida 1 av 1
|