Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

Nu jävlar ska det bort!

Tips om träning under graviditeten, ta hand om din hälsa.

Nu jävlar ska det bort!

Inläggav Danem 22 jul 2009, 19:02

Idag köpte jag hem Nutrilett Intensive med chokladsmak och med det ska jag starta min viktnedgång,
jag kan inte se ut så här för det är alldeles förjävligt!
Jag blir ledsen när jag ser min spegelbild och vill inte vara så här stor och lös,
nej nu jäklar blir det pulverdiet och längre promenader och sen blir det bra mycket nyttigare mat som ska in i kroppen.

Mina försök med att spänna magen när jag går hjälper inte ett dugg så jag får väl börja med sit-ups då,
känns mindre taggande men jag måste ju få magen att sluta hänga så mycket!

I april blir det att börja göra lillebror/lillasyster och när den bebisen flyttar in ska jag ta ig tusan vara nere på min vanliga vikt och den graviditeten ska jag se till att vikten inte skenar iväg lika mycket som med Oliver.
Mamma till två fantastiska barn

Bild Bild

MIN FANTASTISKA BLOGG!
Användarvisningsbild
Danem
Alltid online

BF: 090413
Status: Stolt mamma till två snyggingar! :)

Re: Nu jävlar ska det bort!

Inläggav Our_miracle_2009 22 jul 2009, 20:40

bra inställning så ska det låta :) det kommer nog bli bra om du kämpar .... jag ska ochså ta långa promenader och göra situps efter 3 mån efter förlossning. men jag har lite tur jag har gått upp från 52 kilo till 70 men det syns inte bara magen som är jätte stor så det är ju sköönt . men det blir nog kämpigt att äta rätt när man under graviditeten har ätit så mycket goda saker. :roll:
Our_miracle_2009

Re: Nu jävlar ska det bort!

Inläggav Tjejen85 10 sep 2009, 14:52

Ja de är inte direkt kul att ta tag i sånt,finns ju roligare saker att göra :) gick själv upp ca 18 kg har visserligen bara 2 kvar men de är 2 envisa kilon som gärna vill sitta kvar. Har gått nästan varje dag men däremot har jag inte tänkt så mycke som jag önskat på vad jag stoppat i mig.Jag hör mig själv säga nu j*vlar ska de bli nyttigheter men inte blir de så inte..Nu trycker jag inte ett kilo kakor varje dag men de kanske blir lite för mycke av de goda ändå =) man kan bättre!Fick barn 18 April och redan efter 2 månader hade jag nästan gått ner allt så man ska väl inte klaga..Lycka till alla som kämpar!
Tjejen85
Stammis

< Återgå till Träning & hälsa under graviditeten

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm