-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ny-gravid igen efter Utomkvedshavandeskap!
2 inlägg • Sida 1 av 1
Ny-gravid igen efter Utomkvedshavandeskap!Hej!
Jag är en 22årig tjej som hade ett utomkvedshavandeskap den 1a september 2011. Jag var tvungen att operera bort min ena äggledare. Jag var livrädd efter detta och mycket ledsen. Men trots det ville vi försöka igen en månad efter att jag kommit hem från sjukhuset. Och till min stora förvånad så gick det på första försöket Jag är i ca v 5 och fick ett pluss igår. Men jag är orolig fortfarande; Jag har väldigt ont i magen kring 4 på natten och på morgonen. Idag har jag mått illa hela dagen och all mat luktar väldigt äckligt. Är detta vanligt? Ska jag vara orolig att jag fått ännu ett utomkvedshavandeskap? Jag pratade med MVC som gav mig en tid för inskrivning den 2a Dec och hon sa att jag skulle berätta då att jag haft ett utomkvedshavandeskap tidigare och eventuellt göra vaginal ultraljud... men det är ju två veckor kvar Tacksam för alla svar!
Re: Ny-gravid igen efter Utomkvedshavandeskap!Det är jättepositivt att du mår illa! då mår bebisen bra i magen vet jag.
Kan det inte vara så att du har ont i magen för att du är orolig? Om det är ungefär som mensvärk så är det livmodern som väger. //i vecka 16 +3
2 inlägg • Sida 1 av 1
|