Teresa Hellgren

Hej Soha! Koffein finns det i choklad, men främst i mörk choklad....

Kostrådgivare

Ny här

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Ny här

Inläggav Andrea78 01 okt 2011, 01:00

Jag är ny här och förstår inte sidan helt ännu, men den verkar vara intressant.... Den 28sep visade jag positivt på stickan, jag är gravid... :) Jag har blandade känslor, men jag är lycklig jag har velat detta länge och det kom som en överraskning. Jag trodde inte detta skulle ske nu... Helt oväntat! Men tiden e inne för oss nu och jag längtar... Samtidigt är det svårt att ta in att det finns något inom mej som håller på att växa, jag kommer inte kunna slappna av helt förrän det är dags för ultraljudet... Samtidigt är jag rädd att ta in hela glädjen av detta ifall nåt skulle gå fel... som sagt blandade känslor...

Tänkte att detta forum skulle ge mej av det goda som ni har, är rätt ensam i Göteborg då alla mina vänner och familj bor norrut... Så jag delar denna glädje med min sambo och vår hund just nu... Längtar tills jag ska avslöja detta för mina nära o kära!

Tack för en en bra sida!

//Andrea
Andrea78
Stammis

BF: 120602

Re: Ny här

Inläggav laisa86 01 okt 2011, 07:26

Grattis och välkommen! Då kanske det är en liten junibäbis som väntar dig? Då är du välkommen in till oss på junimammor :D vi har en lista där inne i början, där du kan skriva in BF på bäbisen :) välkommen in! blivande-junimammor-41649-20.html
Läs om min och Knuts vardag: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

BildBild

BildBild

Bild
Användarvisningsbild
laisa86
Alltid online

BF: 120603
Status: Sambo och mamma till Knut + gravid igen

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm