-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ny här. :)
5 inlägg • Sida 1 av 1
Ny här. :)Hej.
Ny här jag med. Jag är iaf 29 år. Bor i Norrköping med sambo och några djur. Åt Mini-Pe till för 1 1/2 månad sedan då vi upptäckte att jag var gravid. Blev lite av en chock, men vi bestämde nästan direkt att fröet som flyttat in var ett tecken på att det var dags att bilda familj. En vecka senare fick jag MF. Trots detta (eller tack vare) bestämde vi att preventivmedel inte längre behövdes och en vecka efter MF testade jag negativt igen så vid ÄL denna gång så tog det nog sig igen. 6 dagar efter ÄL fick jag en nidblödning och nu har jag precis börjat få symtom på en möjlig graviditet. Trött, huvudvärk, kissnödig, ömma- förstorade bröst, ont i svanken, illamående. Allt som jag kände förra gången. Nu hoppas vi på att det går bättre denna gång. Det var lite om mig. Tittat mkt på minbebis för råd och stöd så nu kände jag att det var dags att bli medlem.
Re: Ny här. :)Så nu äntligen vågade jag mig på att göra ett gravtest och fick ett plus.
Re: Ny här. :)Grattis! Man vet ju aldrig vad som händer, men jag håller tummarna för dig
I april/maj startar vi vår bebisverkstad med förhoppning om ett barn tidigt år 2014.
Re: Ny här. :)Grattis!! Vad kul!! Jag plussade igår! Är i vecka 7 nu. Längtar tills magen kommer!!
Re: Ny här. :)Tack snälla! Acca88 hoppas allt går bra för dig med och ja, det är väl inte fören magen kommer som man börjar förstå att man verkligen är gravid.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|