-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ny här och ska börja försöka i höst
5 inlägg • Sida 1 av 1
Ny här och ska börja försöka i höstJag är en tjej som snart fyller 26 år och min sambo är 30.
Ska börja försöka i september när mina p-piller är slut men det känns som en evighet tills dess. Har redan beställt hem gravtest och ältest för att kunna se när allt är igång igen, är pirrig som bara den och längtar så
Re: Ny här och ska börja försöka i höstGrattis och välkommen hit!!
Re: Ny här och ska börja försöka i höstGrattis och välkommen! Jag befinner mig i liknande läge. Så fort sambon får klart om hur hösten och våren ser ut åker prev.medlet åt skogen och vi påbörjad bebisverkstad! Som vi längtat och väntat!
När beräknar ni börja? Vi hoppas på slutet av sept./början av oktober. /Lalasa
Re: Ny här och ska börja försöka i höstTack smulan88
Lalasa: Jag har räknat ut att jag tar det sista pillret den 10 september sen blir det väl pillermens efter några dagar och sen blir det att börja försöka. Hoppas att det inte tar så lång tid innan äl och mens kommer igång utan att första försöket förhoppningsvis kan bli i oktober Detta känns så overkligt och helt otroligt spännande ändå har vi inte börjat än!
Re: Ny här och ska börja försöka i höstHej. Är ny här jag oxå! Jag är 31 och min sambo 36 och vi ska börja med "bebisfabrik" i höst. Hoppas och längtar!! Det som känns mest jobbigt är att jag verkligen känner mig kropp och vet exakt när jag har ägglossning och vilka symptom jag har innan PMS mm. Har även sexologutbildning så jag vet egentligen mer än jag borde...skapar ju lite stress när man vet och känner av så mycket...måste försöka slappna av lite!
5 inlägg • Sida 1 av 1
|