-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ny här på forumet och behöver hjälp =)
7 inlägg • Sida 1 av 1
Ny här på forumet och behöver hjälp =)Har blivit medlem här idag och börjat min första dag med näs spray som ska hjälpa mig med ivf...Någon som är i samma situation som jag så skriv gärna....kramar
Re: Ny här på forumet och behöver hjälp =)Hej! Jag ska oxå börja med nässpray nästa vecka, den 19:e. Har redan gjort en ICSI/IVF som blev negativ. Vad är det du behöver hjälp med?
Re: Ny här på forumet och behöver hjälp =)Hej Sofialove,
Vi är flera stycken som ska göra IVF i höst och vi håller till i tråden alla vi som håller på med IVF, vor kul om du också hoppade in i den tråden så är vi ännu fler som kan stötta och följa varandra nu... Jag väntar in min mens nu som förmodligen kommer i helgen och sen kör jag igång. Jag kör korta protokollet, då börjar man med sprutor direkt. Varför gör ni IVF för? Kram
Re: Ny här på forumet och behöver hjälp =)Vi gör ivf för att jag har fått en ägg ledare bort opererad och den andra är lite skadad,typ samman växt sa dom. Och vi har försökt länge. Så jag har svårt att bli gravid =( Jag är på min 6 dag nu med sprayen. Jag undrar : Får man dricka alkohol när man sprayar?? Det är juh kräft skiva nu. Men är det så man inte får så gör jag självklart inte det!!
Re: Ny här på forumet och behöver hjälp =)Sofialove: Du kör ju långa protokollet med spray och det har jag aldrig gjort så tyvärr kan jag inte svara på din fråga. Däremot så frågade jag min klinik om man fick dricka alkohol medan man tar sprutorna och det gick alldeles utmärkt. Har svårt att tro att man inte skulle få dricka alkohol men mitt bästa tips är att ställa samma fråga i tråden "alla vi som håller på med IVF" där finns det mycket samlad kunskap och så vore det kul om du gick med i den tråden...
Re: Ny här på forumet och behöver hjälp =)sofialove: Jag har oxå gjort det långa protokollet!
Re: Ny här på forumet och behöver hjälp =)Vill bara önska dig lycka till och välkommen hit till minbebis!
7 inlägg • Sida 1 av 1
|