-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
NY UTAN VÄNNER :D
6 inlägg • Sida 1 av 1
NY UTAN VÄNNER :DHej!
Alldeles ny här och vet inte hur saker och ting fungerar 5 dagar innan min 26 årsdag beräknas vår lilla flicka kika ut. Jag är nu i vecka 30 och veckorna bara rusar förbi. Jag pluggar och jobbar heltid. Jobb släpper jag dock nu den 31 januari men skolan fortsätter jag med till slutet. Lärare är mitt mål att bli och slutar egentligen i januari 2013, men pga bebis blir det utdraget till juni 2013. Om man allt går som planerat. Jag bor med min sambo och två livliga hundkillar i centrala Malmö och hade tyckt att det vore kul att träffa någon förstföderska som också bor i Malmö. Kul att jag hittat hit. Sen att jag inte förstår mig på själva forumet är ju en annan sak. Varför ser jag inlägg från 2009? Kanske inte så aktuellt? /Theodora
Re: NY UTAN VÄNNER :Dheej, tyvärr är jag inte gravid och bor inte i malmö men blev lite nyfiken, jag vill verkligen ha en liten bebbe snart och går här och väntar och hoppas, men har ett dilemma.. jag vill bli lärare(somdu!;)) och vet inte hur man ska kombinera mamma ledighet osv med plugg ? Hur ska du göra ? Pluggar du under mammaledigheten ?:)
Re: NY UTAN VÄNNER :DVälkommen hit! Jo du ser alla tidigare inlägg.