-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Nyblivna mammor i Örebro 2010-2011
4 inlägg • Sida 1 av 1
Nyblivna mammor i Örebro 2010-2011Hej!
Jag är hemma med min lilla dotter om dagarna och vi börjar få rutin på det hela och orken är tillbaka. Våren kommer snart och det vore kul att träffa nyblivna mammor som går igenom samma sak. Det blir ju tråkigt i längden att vara själv då jag inte känner så mycket folk här. Finns det några från Örebro?
Re: Nyblivna mammor i Örebro 2010-2011Jag är från Örebro =) Tyvärr är min kille redan tre år och jag har lite planer på syskon inom en inte allt för avlägsen framtid... Men barn är ju ändå barn, vill du ta någon promenad eller fika eller sådär så skulle det vara kul! Känner nästan ingen annan med barn själv här i Örebro, så..
Re: Nyblivna mammor i Örebro 2010-2011Hej!va trevligt att hitta nån här, det verkar inte vara så många från ö-bo i år. visst vore det trevligt att träffas nån gång. vi börjar landa nu och det känns lite som om man inte gör annat än byta blöja, amma och natta. även om det är mysigt så behöver man ju lite annat att göra också. det är även roligt att prata med andra so har barn och som förstår ens situation. så jag träffas gärna nån gång framöver.
Re: Nyblivna mammor i Örebro 2010-2011Det låter bra, släng iväg ett pm någon dag bara! =)
4 inlägg • Sida 1 av 1
|