-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Nykläckt här på forumet ;)
4 inlägg • Sida 1 av 1
Nykläckt här på forumet ;)Hej,
Har precis registrerat mig här på forumet. Tror verkligen att det kan hjälpa mig mkt då jag för tillället är gravid och väntar mitt första barn. Finns det något som någon vill upplysa, rekommendera mig om som ny? Kan vara både nyttiga eller roliga saker på minbebis Kram!
Re: Nykläckt här på forumet ;)Välkommen! Vilken månad är bebben.förväntad? Om du tittar under föräldragrupper så kan .du hitta till "din" månad där föräldrar(mammor) som ska ha barn i samma månad skriver. Jag tex skriver mest i februarimamaor 2013.
Sen när d är inloggad och så kan du senpå Visa nya inlägg allt som skrivit i ALLA trådar sen du var inoggad aist. Så kan man hitta iktessant trådar även från andra grupper och i olika kategorier. Hoppas du kommer trivas här. (om du vill göra en "ticker" som många av oss har klickar du på en sån så kommer du till sidan där den är gjord. Finns flera olika som lilypie, daisypath pregnology. Där gör du din ticker. För att få in den i din signatur när du skrover här på sidan kopierar du den kod som heter BBCode. Den klistrar du sedan in i kontrollpanelens "ändra signatur". tror jag det är... det finns en.ruta där i alla fall. du kan.förhamdsgranska sen ochse hur det blev. Lycka till)
Re: Nykläckt här på forumet ;)I slutet av augusti, så det är fortfarande en del tid kvar...
Låter som jag ska till augustimammor då Hur funkar det här med "tickern", vad är fördelen med att ha den?
Re: Nykläckt här på forumet ;)det är väl mest för att se hur långt man har kvar av graviditeten, räkn ner liksom. eller hur gammalt ens barn är osv. innan man blir gravid harmånga ticker som räknar ut när man har ägglossning, ska få/inte få mens (enligt ens.normala cykel alltså))Är lite kul bara...
4 inlägg • Sida 1 av 1
|