Teresa Hellgren

Hej Erika! För några år sedan pratade jag med en barnallergolog p...

Kostrådgivare

Nykomligen och vill plussa! : )

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Nykomligen och vill plussa! : )

Inläggav typamanda 15 okt 2011, 21:03

Hej, jag är en tjej på 20 vårar som vill plussa! :) Jag bor tillsammans med min sambo uppe i norra Norrland och håller just nu på att utbilda mig till yrkesförare. Känner att livet är helt underbart men att någonting fattas!

Är väldigt positiv, pratglad och nyfiken på livet och hoppas att man hittar fler som vill som en själv och som är ute efter samma mål och även att hitta nya vänner som man kan dela sina upplevelser med. Känner du som jag? Skicka gärna ett mail eller vad som helst :)
typamanda
Nykomling

Re: Nykomligen och vill plussa! : )

Inläggav poison06 18 nov 2011, 19:04

Hejhej! Jag är en tjej på 20 år. Jag bor tillsammans med min sambo på västkusten. :) Jag blir färdig med min USK-utbildning i januari nästa år.

Jag och min sambo har försökt att få barn sedan i mars i år utan något resultat. :(
Vi får se hur det går, har min ägglossning idag så vi får se vad som händer och fötter denna månaden, hur går det för dig?

//Petra
poison06
Stammis

< Återgå till Nykomling

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm