-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Öm tutte?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Öm tutte?Jag och min kille hade sex första "fertila" dagen. Det är 1,5 vecka sen. Nu är ena tutten helt öm och ser större ut en den andra!??? Borde va omöjligt att få såna gravsympton nu? Vi har en son på 1,5 år och jag minns inte att jag fick några symptom sååå tidigt!?
Re: Öm tutte?Hej, ja det känns lite tidigt att få symtom. Du har inte ens haft utebliven mens ännu?
Re: Öm tutte?Hej. Jag kan oxå tycka att det låter tidigt att ha gravsymptom redan. Tiden visar om det skulle vara så
Men jag lär oxå säga att jag fick otroligt ont i mitt ena bröst straxt före då jag skulle haft mensen. Jag trodde jag hade fått bröstcanser lr någe för det gjorde riktigt ont mellanåt.... Men efter ett gravtest så förstod jag att det var därför jag hade ont. Nu är jag gravid i v.14 och har inget ont längre Hoppas att det finns en liten där inne om det är det du vill
Re: Öm tutte?Vi vill absolut ha fler barn. Vi har inte pratat om när bara :-p men jag har heller inte haft någe prev medel på 1 år. Men det återstår o se på fredag. Tror inte jag är gravid. Är nog någe annat.
Re: Öm tutte?Hejsan!
För mig var det så här: En öm tutte = PMS Två ömma tuttar = på tjocken Och de var ömma redan efter 1.5 vecka (då jag var gravid), sen blev det bara värre och värre.
Re: Öm tutte?Det här är helt sjukt! fick mens, tutten har slutat ömma men den har vuxit! Sen när jag ligger på mage så känns det som det är någon som snurrar runt i magen! Vet till 99% att jag inte är gravid! men känns super konstigt att ha dom här symptomen!
Va hos läkaren i måndags och tog blodprov för jag är så extremt trött jämt. så vår se vad svaret blir när dom provsvaren är klara!
6 inlägg • Sida 1 av 1
|