-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ofrivillig barnlöshet
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Ofrivillig barnlöshetNär kom beskedet till dig att du fått ofrivillig barnlöshet? Hur länge hade ni försökt bli gravida?
Re: Ofrivillig barnlöshetDum fråga kanske men vad är ofrivillig barnlöshet? Jag har precis startad bebbeverkstaden så är inte så insatt ännu.
Re: Ofrivillig barnlöshet
Hej litenimig Till ofrivilligt barnlösa tillhör de somm försökt få barn i 12-24 månader utan resultat.De par som redan har barn sedan tidigare och har svårt att bli gravida med ett ytterligare barn räknas inte in i den kategorin Obs Inga frågor är dumma
Re: Ofrivillig barnlöshetTack för svaret Maria.
Re: Ofrivillig barnlöshetNi som fått diagnosen ofrivillig barnlöshet - När kom beskedet till dig att du fått ofrivillig barnlöshet? Hur länge hade ni försökt bli gravida?
Re: Ofrivillig barnlöshetvi hade försökt i 2 år och 1 månad när vi fick det bekräftat, men går ju på pergotime nu och hoppas på en liten
Re: Ofrivillig barnlöshethej MalinM Många som börjar med pergotime lyckas på inom ett par kurer, Skriv gärna och berätta hur det går
Jag önskar dig lycka till
Re: Ofrivillig barnlöshettack maria_73! jag lovar att berätta hur det gått !
Re: Ofrivillig barnlöshet
RE Malin Ett tips Jag vet inte vad du menar med försökt om du har fått missfall tidigare eller om du bara inte blivit gravid ,men det finns något man kan få utskrivet av läkare när man väl blivit gravid som heter progesteron det är suppar som stärker graviditeten i början och förhindrar missfall Ville bara nämna det
Re: Ofrivillig barnlöshetvi har försökt men aldrig blivit gravid. men tack för rådet, vi har ganska mkt missfall i familjen tyvärr, så jag ska fråga efter det hos gyn.
Men vad menar du med stärker i början av grav? För om barnet är väldigt sjukt och inte kommer klara sig i livet så vill jag hellre ha missfall än att föda ett jätte sjukt barn.
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|