-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Oktobermammorna 2011Oktobermammorna 2011Då tar jag "oskulden" på Oktoberföräldrarna...
Helt otroligt...jag har plussat Att man för en gång skull skulle ha lite tur och bli gravid på försök två (första, efter första mensen) efter sista missfallet Så nu är det bara att gå ner på knä och böna och be till varenda gud som där kan finnas att turen är med oss denna gången och vi nu tillslut får vårt lilla mirakel
Re: Oktobermammorna 2011Oj, vad roligt! Grattis Taragonan och lyckja till! Den här gången är det din tur!
Re: Oktobermammorna 2011ÅÅÅH vad roligt taragonan!!!!!!! Vad glad jag blev av att se att du är gravid igen
Re: Oktobermammorna 2011Grattis Taragonan, vad kul att det gick så fort! Nu är det eran tur, jag håller tummarna för er!!
Re: Oktobermammorna 2011Tack allihopa!
Nästan inte så jag kan tro det själv att det gick "så fort" men nu har jag gjort tredje testet idag och det blir bara starkare och starkare positivt Imorrn ska jag ringa och få en tid till VUL i vecka 6-7, frågade om jag kunde få det vid missfallet sist gång och det var inga problem Så förhoppningsvis får vi se ett litet tickande hjärta
Re: Oktobermammorna 2011Vad kul, grattis och lycka till
Re: Oktobermammorna 2011Grattis! Och kanske kan vi foljas at??? Jag har precis plussat idag efter 7, (nastan
Kram
Re: Oktobermammorna 2011vad härligt med VUL inbokat Taragonan. Jag håller tummarna för att det är eran tur nu!!! KRAM!
|