Jag berättade för min mamma och syster samt två bästa vänner i v.6. Svärmor och svärfar i v.10. I v. 14-15 ca berättade vi för övriga närstående och på jobben och resten av världen fick vänta till nu när vi var på UL i v.19. Det skedde i en del steg alltså ^^ Hade aldrig klarat av att vara helt tyst i 20 veckor

Jag är för ivrigt lagd!
Åh! Jag är så avundsjuk på er tjejer som verkar känna era bebisar! Jag längtar så till dess att jag säkert känner honom.
Delfinen Skönt att du äntligen blir tagen på allvar! Hoppas blödningarna avtar nu! Funderade på om det inte kunde vara så att din moderkaka ligger över livmoderhalsen och när livmodern/moderkakan växer uppstår en blödning för att den liksom flyttar sig?
Nickenyfiken Jag har vaknat en gång mitt i natten av världens hugg i magen! Trodde först det var en superstark spark, men det var det nog inte för i så fall bär jag nog på något omänskligt ^^ Vet inte vad det var. Men kan det inte vara så att tarmarna och annat smått och gott där inne kan hamna lite på tok när livmodern växer och att det kan göra lite ont när det placerar om sig?
EmmaSeger Välkommen! Kul att det fortfarande ramlar in lite mammor i tråden

Har börjat förbereda mig här hemma. Har börjat sticka en babyfilt (även fast jag är ganska dålig på att sticka), läst en bok om graviditet och förlossning, börjat spackla och måla i bebisens rum och letar tapeter och golv. Vi har beställt lite kläder från ellos och jag har gjort en låååång lista på övriga saker som behöver inhandlas innan Adam (som jag tror grabben ska få heta) behagar dyka upp. Kändes kul och spännande att se listan! Försöker få mer verklighetskänsla på det här att bli mamma. Har fortfarande svårt att tro på att det här faktiskt händer mig!
Har ni andra några namntankar till era knott?
Tänk! På måndag har jag gått 20+0! Sjukt! Halva tiden

Det här går så fort i en hast!
Hur har ni tjejer tänkt göra med semestrar i sommar/höst förresten?
Jag har tänkt ta 3 veckor i sommar och en vecka veckan innan BF. Vet inte om det är dumt tänkt?
Ha det gott brudar!