-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
OM Oktober mammornaRe: OM Oktober mammornaHej tjejer!
Sofie heter jag och bor i en 3a tillsammans med min sambo och vår hund Henny i Kalmar. Plussade på två olika test igår och idag och hoppas nu att bebis nummer ett tänkte stanna kvar och växa i magen:) Enligt uträkningar är jag beräknad till den 10e oktober!
Re: OM Oktober mammornaHej hopp alla blivade oktobermammor!!!
Jag har skapat oktobermammorna-tråden... http://www.minbebis.com/forum/oktobermammorna-42674.html Hittar inte den under BF-oktober.. Vill ju så gärna får joina er för jag plussade idag!!! Ha en fin dag allihop - ser fram emot att lära känna er alla!! Kramen
Re: OM Oktober mammornaHej hej!
Äntligen! Efter att ha försökt i ett och ett halvt år, käkat massa hormoner på grund av pco vilket fungerat sisådär och skulle lyfta telefonen för att boka tid för utredning väntar jag och min sambo nu en liten knodd. Känns underbart men overkligt. Emma heter jag och är 27 år. Bor i Göteborg med min sambo. Wiiiee jag ska bli mamma i oktober! Måtte nu allt gå vägen!
Re: OM Oktober mammornaTrevligt att råkas tjejer!!
Här är en till som plussat, och kanske får tillökning runt 8 okt. Är ju tyvärr lite osäkert fram till v 12 tydligen, så jag har faktiskt svårt att ta till mig att det kommer en bebis så småningom. Har en stark misstanke om missfall i början på dec.. 2 dagars blödning på bim 3 och svinont! I nov va första gången vi börja skjuta skarpt Om mig; Snart 27 år, gift sedan okt 09, 1 hund. Jobbar som gymnasielärare och tränar lite på fritiden. Symtom; Pulserande växtvärk i nedre delen av magen, väldigt lite öm i brösten, magen känns uppsvälld, trött, lättirriterad. Känner mig tung i kroppen eller hur man ska beskriva det. Blev sjuk på BIM och har tryckt i mig massa halstabletter vilket har påverkat kroppen tror jag med roliga luftbubblor Slutade snusa direkt jag fick plusset, kan ha nåt med humöret att göra Ska på hälsobesök 17 feb, och hoppas fostret vill bo kvar i mig till oktober! Är riktigt bebissugen! Det är första för oss.
Re: OM Oktober mammornaHej tjejer!
Här kommer "gammeltanta" och joinar er om jag får. 38 år (om en månad), sambo och en son på två år! Vi bor i hus i Oskarshamn och har en stor hund och tre katter i vår familj också! Jag plussade i går och detta är vårt andra försök sedan vi fick MA i november 2011... Känns verkligen jättespännande och pirrigt. Är dessutom uppsagd sedan en månad tillbaks så mitt i allt söker jag nytt jobb också...härlig kombination va?! Hoppas får hänga med alla er andra härliga tjejer i tråden för oss oktobermammor: http://www.minbebis.com/forum/oktobermammorna-42674.html Alltid bra med en tråd vi kan träffas och snacka i, som heter som kategorin mammor vi tillhör...? Jag hoppas ju bara att ingen tycker jag klampar in och trampar någon på tårna med Oktobermammor 2012-tråden, Tänkte bara, av lärdom från tidigare "erfarenheter" Hoppas ni vill anamma den tråden, så fler fina tjejer kan hitta oss oktobermammor sedan!! ha en fin dag allihop!!!! Kramen
Re: OM Oktober mammornaÅh det här med hormoner..
Re: OM Oktober mammornaJadu, det här med ilska som helt plötsligt kommer. Usch säger jag bara. Kan gå och småmuttra svordomar över småsaker utan att ens tänka på det. Skäms lite när jag kommer på hur jag beter mig.
Re: OM Oktober mammornahaha,jag är likadan. kan bli SÅÅÅ arg ibland, för ingenting. Tur jag har en lugn och förstående karl, han får stå ut med en hel del gnäll nu stackarn. Mår väldigt illa dygnet runt och är fruktansvärt trött så han får stå för det mesta här hemma..han är en riktig klippa!
Re: OM Oktober mammornaMin karl kan nog vara glad över att han jobbar borta i veckorna. Inte lätt att ta ut sin ilska på honom då.
Re: OM Oktober mammornaHej jag joinar här med! Har plussar, är nu i vecka 5... Så tidigt..
Sambo, har ett barn sedan innan, han fyller två den 26! Tog ut min spiral den 12 januarie tror jag det var, så det gick fort! Hoppas dem vill stanna kvar bara! Bor i Nybro, närheten av Kalmar.!
|