-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ont i brösten i flera veckor?!
10 inlägg • Sida 1 av 1
Ont i brösten i flera veckor?!Hejsan!
Jag och min sambo har försökt att bli gravida i snart 2 år. Vi har inte kört på som kaniner men sagt att blir det så blir det utan att känna någon press. Sista mensen jag hade var den 19 oktober, min mens är oregelbunden så den kommer lite när den vill. Har trott ett par gånger förut att jag varit gravid men så har mensen kommit några dagar senare. då har jag bara haft ont i bröstvårtorna. Nu har jag haft ont i hela brösten i 3-4 veckor. Dom har blivit större (har till o med fått bristningar för dom är så svullna), synliga ådror och när jag fryser gör det förbannat ont! Gjorde grav test för lite mer än 1 vecka sedan som visade neg. Vad tror ni detta kan vara ?!
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Jag tycker du ska göra ett till
Låter onekligen som det är nått på gång. Lycka till!
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Ja de känns så med, men jag har ju inga andra symtom på att det skulle vara nåt, de är ju lixom bara brösten...
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Åh herre gud!!!
Jag kan inte tro att det är sant! Åkte till apoteket o köpte grav test. Det blev 2 streck!!! JAG ÄR GRAVID!!!
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Grattis hade också men senaste mens den 19 oct och är nu 6 hela veckor nu så du är nog runt det. Jag har visserligen 28 dagar men har även hänt att min men har dygt upp några dagar senare ibland och vise versa.
Ringde idag och fick tid på fredag för inskrivning. Så det är bara att ringa och boka tid. Lycka till.
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Grattis!!!
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Tack!
Kan fortfarande inte förstå att det äntligen har hänt Ja de är väl kankse lika bra o ringa till dom!
Re: Ont i brösten i flera veckor?!Ska på hälsosamtal eller va det hette på torsdag till veckan
10 inlägg • Sida 1 av 1
|