-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
ont i ländrygg - V 13, hjälp?
6 inlägg • Sida 1 av 1
ont i ländrygg - V 13, hjälp?Hej!
Jag har så ont i ländryggen, känns som stötar av nått slag, inte hela tiden men det kommer och går. Får för mig att det är missfall på gång, fick förra året ett såkallt MA, ofrivillig abort fick jag göra då. Kändes såhär i ryggslutet då. Men V 13 är väl ganska ovanligt o få missfall? Plus att två missfall på raken är väl ganska ovanligt? Försöker peppa mig själv. Vad kan det vara tro?
Re: ont i ländrygg - V 13, hjälp?Du har nog legat på något konstigt sätt när du har sovit, så brukar jag känna när jag vaknar ibland.
Jag får lätt ont i ryggen när jag har stått upp för länge, riktigt ont kan jag få då och det är i ländryggen då. Tänk positivt, man har ont när man är gravid konstigt nog Så länge det inte kommer blod så tänker man positivt! Hejja
Re: ont i ländrygg - V 13, hjälp?Tack för ditt svar.
Men jag hade varit vaken en stund när det började, de började efter att jag (ursäkta) kräktes i morse. sen var jag ute på cykeltur o efter de började de igen..
Re: ont i ländrygg - V 13, hjälp?Var inte orolig, det är nog bara musklerna som har spänts konstigt när du kräktes.
På riktigt alltså, jag kan få sträckningar lite här och var när jag har kräkts. Värsta var i tungan haha Som sagt, så länge det inte är blod så håller man hoppet uppe
Re: ont i ländrygg - V 13, hjälp?jag får hålla på dig då, du har ju endå gått egeom en graviditet förut
Re: ont i ländrygg - V 13, hjälp?Jag tror också det kan vara en sträckning eller muskelinflammation efter kräkning. Jag har det på höger sida av bröstkorgen, det gör ont när jag rör mig eller belastar muskeln på något sätt.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|