-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ont i magen!
4 inlägg • Sida 1 av 1
Ont i magen!Hej!
Jag är gravid i vecka 12+4 och har igår kväll och nu på morgonen väldigt ont imagen i mellan åt det hugger till och imellan känner jag bara molvärk. Vissa gånger gör det jätte ont men inte hela tiden. Kan detta vara växtvärk eller är det något annat? Bör jag bli orolig??
Re: Ont i magen!ligamentssmärtor känns ju som rejäla hugg, kan ju vara det? och molvärk har men, det växer ju som sjutton där inne, varpå ligamenten som håller livmodern åxå töjs ut.
Re: Ont i magen!Vart hugger det nånstans i magen. Kan du beskriva? Molvärk är ju jättevanligt när livmodern växer. Hugg är också vanligt men kan bero på olika saker. Ligamenten och tarmar är vanligt
Re: Ont i magen!Hej! Tack för svaren! Det onda sitter mest på högersida. Har varit inne på akuten nu och bebis mådde bra! Läkaren trodde det var min blindtrams operation för ett antal årsedan som spökade de sammanväxtningar som bildades då att de håller på att luckras upp och detta kan göra jätte ont
Jag blev väldigt förvånad på hur högt prioeiterad man blir när man är gravid. Jag var inne på akuten totalt 1 timme!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|