-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ont i ryggen?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Ont i ryggen?hej allihopa, jag är just nu i vecka 21 och har sedan ett tag tillbaka börjat få väldigt ont i ryggen! måste ha en kudde bakom ryggen när jag sitter i soffan osv, det brukade gå över efter en natts sömn men i natt vart de inge bättre
Re: Ont i ryggen?Jag har oxå ont i ryggen, kanske inte riktigt lika ont som du har. Men jag brukar använda vetekudden och det brukar hjälpa jättebra! Men annars så sa barnmorskan åt mig att stå med rätt hållning, tex inte stå och luta på ett ben och när man sitter ska man inte sitta som en säck potatis (vilket jag hemkst gärna gör
Re: Ont i ryggen?Ringde precis till bm ang mitt ryggont, ska få träffa sg på måndag om det
Re: Ont i ryggen?härligt för dig =) hoppas de går bra, o tack för tipset!
Re: Ont i ryggen?För mig hjälpte simning.
JAg har haft två typer av ryggont: Kramp i ryggslutet - där hjälpte varmt bad och avslappning. Sedan hade jag ryggont som bara uppkom när jag satt utan stöd för ryggen, ca halvägs upp på ryggen och främst på vänster sida. Där hjälpte simming jättebra! Jag simmar i 30 min (simmar inte fort direkt....) 1-2 gg per vecka. Sen dess gör det inte ont mer. Hoppas du hittar ett sätt som passar/hjälper dig!
Re: Ont i ryggen?har också fått jätteproblem med ryggen på sista tiden, kan knappt sitta upp i soffan , blir väl att jag sätter mig , men ligger ner 5 minuter senare !
Ska nog testa att simma också¨ Du är ljuset som förgyller min dag!
6 inlägg • Sida 1 av 1
|