-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ont i svanken
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Ont i svankenDet där med ont i svanken har jag haft i två veckor snart... även fast jag bara är i vecka 32! Jag har inte frågat min BM om det men antar att det är normalt... någon av er som känner igen er?
Re: Ont i svankenTyvärr, ingen bebis som vill komma ut!
Det börjar kännas hopplöst, jag har fortfarande jätteont pga förvärkar men det vill inte alls hoppa igång på riktigt..
Re: Ont i svankenMen åh din stackare emsq, dumma bäbis som inte vill komma! Hoppas det går bra i morgon!
Re: Ont i svankenVår underbara dotter gjorde sig redo för att komma ut hela helgen då jag hade sådär ont, när vi kom upp till kontrollen på måndagmorgon den 20 september hade jag tokont, värkar som hette duga och var öppen 4 cm så vi blev skickade till förlossningen och Kl 17.29 ville hon äntligen visa sig för oss.
Hon hade (och har fortfarande) jättemycket tjockt långt mörkt hår på huvudet.. Har redan gått över en månad sen vi såg henne första gången. Hon är fantastisk, och att vara mamma är det häftigaste, underbaraste mest utmanande jag varit med om!!
Re: Ont i svankenÅh.. jag har gått 2 dagar över tiden nu och har haft såndär ''svankvärk'' i ca 5 dagar nu, men bara på kvällarna/nätterna, hoppas på något snart
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|