-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ont Och jobbigt
9 inlägg • Sida 1 av 1
Ont Och jobbigtFrån och till i veckan har det stramat och värkt i sidorna precis ovanför höften och möjligen en centimeter in mot naveln från höften räknat. Det är en stramande smärta som varierar från sida till sida och kommer och går men idag har den hållt i sig nästan hela dagen, bara en timmas uppehåll ungefär. Känns nästan som jag sträckt mig, liknande känsla. Det gör ont när jag står upp och går men känns inget alls när jag sitter på snedden eller ligger en aning ihopkrupen.
Någon som har en aning om vad detta kan vara? Tacksam för svar för jag är orolig och det är inte skönt alls
ja kan det vara det? gör skitont å är inte alls kul. har vart med om det innan men då bara korta stunder precis när jag rest mig/rört mig fort/hostat eller nyst eller liknande. men idag har det hållt i sig längre stunder. är som sagt en sträcknade å jobbig känsla så det kan mycket väl vara det.
Det kan också vara musklerna som anpassar sig, eftersom de också tänjs ut, det sa iaf min barnmorska. Det går i perioder och går över.
Och KramKolan, ett litet ödmjukt tips om du skriver fel eller vill lägga till något i din text är att klicka på Ändra-knappen uppe till höger på ditt inlägg, så kommer du till ditt inlägg och kan justera hur mycket du vill, när som helst, och inlägget hamnar precis där det låg innan, fast rätt. Så får jag göra rätt ofta eftersom slintfingrarna lätt kan hamra snett på tangenterna
ja, ska till bm och kolla lite idag. kvart över fyra. hon tycker det låter som foglossning men jag tror inte det riktigt, sitter liksom på fel ställe. men kan ju ha med nerver å göra. jaja, säkerligen inget farligt. har bara haft ont en stund idag, skönt.
9 inlägg • Sida 1 av 1
|