-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Orkar inte mer
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Orkar inte merNu skriver jag här igen, alltid bara negativt.
Jag är faktiskt en ganska positiv och glad person i vanliga fall men just nu känns allt mörkt. Sitter och gråter, blodet rinner ur mig och det gör ont men det gör ondare i själen. 4:e missfallet är ett faktum. Är chanserna att få barn nu helt borta? Känns som att jag kommer att vara olycklig och barnlös hela livet. Kan inte ens förklara hur stor sorgen är. Jag orkar inte mer, vill bara gråta och skrika. Hoppet börjar svika rejält, vet inte vad jag ska ta mig till.
Re: Orkar inte merFy vad tråkigt!
Re: Orkar inte merStor kram! Ge inte upp hoppet. Ta hand om er, ta det lugnt och se vad utredningen visar. Ni kan ju som sagt bara haft väldig otur!
Re: Orkar inte merMullew
MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: Orkar inte merE Maria: Vi har tagit blodprov, bland annat kromosomtest. Kromosomtesterna är försenade så vi har väntat i 12 veckor nu.
Det är nästan så att jag önskar att något är fel, som dom kan behandla. Samtidigt hade det varit skönt om vi endast bara har haft en massa otur. Min sambo har inte gett upp utan tror att vi kommer att få barn...det är väl bra att någon håller uppe oss nu för jag orkar inte. Tack naellie och Creadiem. Jag hoppas också att utredningen kan ge svar. Vill bara få en kallelse till gyn. Har så mycket frågor och tankar som snurrar!
Re: Orkar inte merTack L8i! Jag hoppas också det, någon gång måste det väl fungera =/
Re: Orkar inte merSå ledsamt
Re: Orkar inte merDet tror jag absolut det kommer att göra! Vila nu upp dig lite (speciellt psykiskt) och rå om varandra. Jag hoppas ni får nått bra svar av gyn och ork till nya tag. Kram
Re: Orkar inte merTack tjejer! Jag hoppas så innerligt att det ska gå vägen snart.
Ja det gäller att psyket klara av detta, kroppen repar ju sig fort som tur är.
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|