-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
orkar inte mer....
9 inlägg • Sida 1 av 1
orkar inte mer....bara gråter, är så lessen orkar inte vänta mer... stressad av att pappan är hemma från jobbet och stressad över att det varje dag som går blir ekonomiskt knepigare... lönen han fick med från norge är typ slut nu så allt är knas känns som om att det är mitt "fel" att det inte kommit ngn bebis än, får liksom skuldkänslor av att det drar ut på tiden för jag vet att det ställer till problem för min sambo och dom ringer o tjatar på honom hela tiden från norge att dom behöver honom så han mår inte heller bra... så trist att varken han eller jag kan njuta av tiden vi har tillsammans nu, vill ju vara glad men är mest deppig! herregud jag har inte sovit på flera nätter nu men inatt var värst tror att jag håller på att bli sjuk oxå eller så är det bara som jag är trött vette fan... Orkar inte en enda natt till ursäkta men jag behövde bara skriva av mig...
Inte är det dit fel Snövit man kan inte styra naturlagarna riktigt. Förstår att du är slut med dessa påfrestningar men försök att passa på att slappna av o mysa tillsammans. Snart skall du se är bebben i famnen eran.
Styrkekramar från moi
Men vännen... säger som de andra, inte är det ditt fel!! Jag tror inte din sambo tycker det heller. Försök att inte lasta dig med skuldkänslor, jag vet att det är svårt, men försök. Antingen får han jobba och kanske missa FL eller så får han vara hemma tills bäbisen behagar komma till världen.
*kramar om*
Håller med absolut inte ditt fel. Som dom andra säger det är ju inget man kan styra och jag tror inte att din sambo beskyller dig heller. Tänk den lilla är endå viktigare en allt på denna jord!! Ni ska njuta nu dom sista dagarna och du ska roa dig så tittar den lilla snart ut och allt kommer ordna sig med den ekonomiska och jobb! Massa styrke kramar!
Nä, nu får du inte känna sådär nåt mer...huvva! Klart du inte kan styra över när bebisen kommer och hade han nu åkt iväg och jobbat och bebisen kommit då så hade ni garanterat mått ännu sämre för det.
Nej nej, släpp det där nu! Sen är det ju så att pengar bara är pengar. visst, vi behöver alla ha dom, men tänk inte så. KRAM!! hmm ni är bäst!
min sambo säger hela tiden till mig att han är hemma för han vill det o för att han vill vara med när den lille gör entre, men så ser jag hela tiden hur pressad han är och hur berget bara växer på hans axlar så på ngt sätt har jag svårt att släppa det... han är iaf toppen som är hemma med mig nu... är nere idag beror säkert på sömnen...
Bamse kramen till dig
Så hemskt att ni måste vara stressade över hans jobb oxå nu Blir ledsen framförallt för din skull Försök vila för nu är det nära Snart är er bebis här
9 inlägg • Sida 1 av 1
|