-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Oro
5 inlägg • Sida 1 av 1
OroSitter är som på nålar, har fått en blödning! Min sambo jobbar och kommer inte hem än på ett tag, får inte tag på någon barnmorska och jag mår skit pga detta!
Är lyckan slut nu? För att gå igenom ännu en omgång med sprutor är inget jag ser fram emot och definitivt inte att gå och jobba. Har tre kollegor med stora runda magar! :,( Är det fler som fått blödningar som kan hjälpa mig? Har suttit och sökt på nätet, men blir inte klok!
Re: OroAtt man skall behöva söka efter information själv!
Detta hittade jag på en annan sida: Sannolikheten att du får blödningar ökar om du gjort provrörsbefruktning (IVF), eller liknande behandling, för att bli gravid. Detta kan bero på sättet du blev befruktad. Ibland sätter man in två embryos, medan endast det ena utvecklas. Detta kallas vanishing twin syndrom och kan ge små blödningar. Varför kan inte BM på Huddinge säga detta när man ringer och är fulla av oro och nojja?! Jag vet iof att jag bara fick ett embryo insatt då endast ett ägg var moget nog! Jag har iaf intalat mig det värsta, pga känslan jag har i kroppen!
5 inlägg • Sida 1 av 1
|