-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Orolig, erfarenhet någon?
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Orolig, erfarenhet någon?Jag hade "mensvärk" (molvärk som det kallas när man är gravid) till ca vecka 16. Det minskade dock ganska mycket från vecka 12-13 om jag minns rätt. Nu kommer det bara nån enstaka gång
Re: Orolig, erfarenhet någon?Förstagångare:
aah så pass, av någon konstig anledning fick jag för mig man bara hade de under "mensveckan" den veckan man egentligen skulle haft mens.. men då är jag ju ute och cyklar, då e ju allt normalt hoppas jag ^^
Re: Orolig, erfarenhet någon?Hej!
Jag är i v.5 och såg idag när jag skulle på toa på morgonen att det kom blod på pappret, först var det bara rosa men nu är det klart blod. Jag är jätte rädd att det ska vara missfall på g, har lite ont i tjejmagen också...
Re: Orolig, erfarenhet någon?Louise90:
De kan ju vara något blodkärl som spruckit bara! precis som dom sagt till mig, jag hade också ont i magen så vet paniken. Men ring till rådgivningen om du är jätterädd eller far till akuten! jag kan som it ge så bra råd när jag själv knappt vet något :/
Re: Orolig, erfarenhet någon?Det verkar vara missfall... Det kom slem och blod... Är så ledsen:(
Re: Orolig, erfarenhet någon?Att smärta, och alla symptom, kommer och går är normalt. Att blöda behöver inte betyda mf.
Re: Orolig, erfarenhet någon?Men är det verkligen normalt att det kommer slem och blod? Jag är så rädd... Nu blöder det hela tiden men jag har inte ont. Kom som en klump innan så är det ens någon ide att hoppas?? Jag ska ringa mvc imorgon. Någon som har varit med om samma sak???
Re: Orolig, erfarenhet någon?Jag har haft mycket slemblandade flytningar under hela graviditeten. I början var där ibland lite lite blod blandat i. Den gången jag fick missfall kom det däremot inget slem alls, bara blod. Hade inte alls ont jag heller.
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|