-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Osäker, dumma tankar och glädje!
9 inlägg • Sida 1 av 1
Osäker, dumma tankar och glädje!det är just vad som föresgår i min hjärna just nu...
Tog ett test för några dagar sedan då min mens fortfarande inte kommit två veckor efter den skulle ha kommit och då jag haft en sån pirrig känsla i hela kroppen. Testet var positivt men nu i efterhand så är man ju så dum och börjar fundera på om man gjort något fel med testet så att man går här och hoppas/längtar fast man i själva verket inte är gravid... Köpte ett clearblue färgindukatortest. på förpackningen står det att kontrollstreckat ska komma upp först och sedan efter nån minut pluset eller minuset. men på mitt test kom pluset upp först, blått och starkt och sedan kontrollstreckat, har jag gjort fel?
nej det tror jag inte, så länge det är alla streck som ska komma fram som gör det
du kanske har så mycket gravidhormon att plusset är så snabbt att visa sej
kanske är så.... för pluset kom nästan direkt... såg på clearblues hemsida nu och där stod det faktiskt att man skulle vänta med att avläsa resultatet tills kontrollstrecket hade kommit fram så det känns bättre nu. Men gud vad man tänker dumma saker hela tiden!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|