-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
"otrohet".. eller vad man ska kalla det.
4 inlägg • Sida 1 av 1
"otrohet".. eller vad man ska kalla det.För exakt en månad sen kom min pojkvän/särbo hem från ett besök i
sitt hemland (UK) och berättade att han träffat en annan. Har levt i ovisshet och förtvivlan sedan dess, dock så har vi träffats ett antal (läs: många) gånger efter detta. Vi har hittat på saker, samt bara varit hemma o lagat mat och sett på tv. Unde hela tiden har han sagt till mig att jag är allt för honom, att han älskar mig mest, att han aldrig mått så bra som han gör tillsammans med mig etc etc etc. För två veckor sen (alltså två veckor efter att de "blivit tillsammans") började vi ha sex igen efter denna blixt från klar himmel. Alltså är han ju otrogen mot henne med mig. Nu till saken, han ska hem på sin systersons dop och vara där i en vecka, och jag är väl inte dummare än att jag förstår att han säkerligen kommer träffa "henne" också. Men som sagt, nu till saken.. han berättar ingenting för henne om att vi haft sex och umgåtts som vanligt (människan vet om mig och vad vi har haft de senaste två åren) och jag vill inget hellre än att skicka ett mail till henne och berätta vad som hänt.. MEN.. är det min sak? Han själv verkar ju inte (både vad han säger och antyder) ha någon anledning att berätta.. Jag vill ju inte förlora honom, jag vill bara att allt ska lösa sig.. jag är beredd på att stryka ett streck över det hela. Fool in love kan man väl kanske kalla mig, men han betyder allt för mig. Vad skulle ni ha gjort?
Re: "otrohet".. eller vad man ska kalla det.Jobbig sits, särskilt om han tänkt att han ska kunna ha er båda. Jag skulle inte klara av att veta att jag inte var den enda.
Måste vara völdigt tungt när du är så kär i honom och han är "mannen i ditt liv" men vill du verkligen innerst inne i ditt hjärta vara med honom när det tyvärr verkar vara så att han inte har samma känslor för dig. Tycker inte du ska maila till tjejen utan tycker du ska ta det här med killen,det är ju ändå han som är den som gör fel i det här (tycker jag). Har inte så mycket mer råd att ge än att verkligen känna efter i ditt hjärta vad som känns rätt/bra för dig. Hoppas att det löser sig för dig!
Re: "otrohet".. eller vad man ska kalla det.Nej, jag tycker inte heller du ska maila tjejen. Kan förstå känslan av att du vill göra det så att det inte ska hända något mellan dem när han åker men det är ju ändå hans beslut. Han tycker väl inte det finns någon anledning att berätta för henne för att han vill köra dubbelt. Om du nu är allt för honom borde han väl göra slut med henne?
Har inte heller så mycket råd att ge. Förstår att det är jobbigt om han betyder så mycket för dig men ärligt talat, är han verkligen en kille att satsa på? Hoppas det löser sig!
Re: "otrohet".. eller vad man ska kalla det.Tycker du ska prata med honom, förstår inte att du vill träffa honom när han gör så mot sin tjej med andra ord så kan han göra likadant mot dig ju...
alltså tycker inte du ska satsa på den killen säger att han älskar dig men är "tillsammans" med henne... Han har det ju hur bra som helst o komma o gå precis som han vill helt enkelt...nä usch... Ställ krav på honom eller försök gå vidare som sagt han kan ju lika väl göra likadant mot dig
4 inlägg • Sida 1 av 1
|