-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Pappatröja?
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Pappatröja?Hade tänkt köpa någon rolig "pappatröja" till sambon i julklapp, men vart kan jag hitta någon bra? Tacksam för förslag.
http://www.bebistrojan.se
finns säkert miljoner bra tröjor om man söker på amerikanska sidor., oftast lite roligare också
det finns en sida som heter gladagrodan, vet inte adressen men det går ju att googla det... sär har dom massa olika trycka som man kan beställa, bebis i magen, pappa, moster m.m. då kan man själv stryck på dom på tröjor man vet passar... har inte testat dom själv så jag vet inte hur bra dom håller men det ska gå att tvätta dom som vanligt!
Det billigaste är nog att hitta sidor där man kan beställa trycket själv, nån sida som säljer mamma tröjor.. inte letet men vet att det finns.
Har sparat i word så jag kan visa några alt man kan ha: Pappa tröjor The Inpregnator Real men change dipers My boys can swim I survived my wifes morning sickness Mamma tröjor I can grow people What´s your superpower? I am not fat I am pregnant (and fat) Geek Incubator I think I might be pregnat Yes I am pregnant No you may not touch my belly I make milk Whats your superpower? Ever been slapped by a pregnant chick? Touch my belly and live the experience Well I am pregnant Whats you exuse? Knocked up Does this baby make me look fat? Yes, actually I did swollow a watermelon Man kan naturligvis ta på vilket språk man vill men jag kommer defenitivt ha sånna tröjor när min grav börjar synas, tycker dom är döcoola
Jag gjorde en egen på http://www.knapp.nu längst ner på sidan finns en länk till en annan sida där man kan designa egna tröjor, muggar etc.
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|