-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Planerar att bli gravid
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Planerar att bli gravidJag är 24 år och jag och min sambo började försöka första barnet nu i sommar. Har BIM idag och väntar otåligt på om mensen ska dyka upp eller inte... Man blir nästan lite tokig ju, haha
Lycka till alla ni andra!
Re: Planerar att bli gravidHej!
Kul med denna tråd då jag är 24 år, och precis börjat verkstan. Har väntat i ett par år på att få ett heltidsjobb så att man kan få en vettig föräldrapenning när det väl är dags. Har ett jobb på 40 % men fick för ett par veckor sen ett till på ca 40 %. Helgen efter hade jag ÄL, så nu har vi äntligen börjat försöka Har nu haft feber, lite ont i halsen och varit lite täppt i näsan i ett par dagar och går såklart och inbillar mig att det kan vara graviditetssymtom, inbillar mig att en vän som fått barn sa att hon hade feber i samband med att hon blev gravid. Är väl förmodligen en vanlig förkylning Jag satt för ett par år sen och läste på nätet om graviditetssymtom och om fostret vecka för vecka m.m. Trots att vi inte börjat försöka då, men jag var ju så sugen. Nu har "beroendet" börjat komma tillbaka. Jag ska göra gravtestet nästa vecka och jag hoppas och hoppas såå himla mycket på ett +. Men känns inte så troligt att det ska gå på första försöket. Lycka till allihop, håller tummar och tår för att ni lyckas snarast
Re: Planerar att bli gravidNu äntligen börjar det bli dags för första försöket här också... Så spännande, visst blir man som besatt!!! Förra gången gick det på första försöket, men det är väl dumt att hoppas på att det ska gå lika snabbt denna gång...
Spännande är det i alla fall! Lycka till allihop!
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|