-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
planerat kejsarsnitt?
8 inlägg • Sida 1 av 1
planerat kejsarsnitt?Hej!
fick göra ett akut kejsarsnitt när jag väntade mitt första barn. han låg lite fel med huvudet, gjorde även röntgen på bäcken och det visade sig att jag är för trång. Det blir planerat kejsarsnitt, undrar om de planerar in de datumet de tror bebisen ska komma el någon vecka innan? någon som har fått planerat ?
Re: planerat kejsarsnitt?Hej!
Det blir nog en eller två veckor innan skulle jag tro. Jag tror att man kollar hur din graviditet har varit nu också med andra barnet. Vilken vecka är du i?
Re: planerat kejsarsnitt?Hej. Här blir det också planerat snitt och min BM sa att de brukar göra snittet ungefär tio dagar innan BF. Men det är säkert lite olika beroende på hur graviditeten är.
Re: planerat kejsarsnitt?Hej!
Har inte gått så långt ännu 8veckor, ska på ultraljud den 14 då jag fick utomkveds för några månader sedan , så de ska kolla så allt är okey. får se va de säger =)
Re: planerat kejsarsnitt?Hej
Vår son kom med planerat snitt (pga sätesbjudning). BF var beräknat till 12 januari och vi fick snittdatum 4 januari. De tar ju alltid lite tidigare än beräknat datum eftersom ev värkar inte får komma igång innan snittet. Det som var "bra" med planerat snitt var ju att man visste precis vilken dag man skulle få bebis och kunde planera in hundvakt etc (eller i ditt fall barnvakt då). Man hade allt klart och hann med att ladda videokamera och vanlig kamera osv... Lycka till och var rädd om dig och magen! Ha en fin dag!
Re: planerat kejsarsnitt?tyvärr fick jag missfall i vecka 17
Re: planerat kejsarsnitt?Oj vad sent, jobbigt! Beklagar... Vet du varför det blev så? kramar
Re: planerat kejsarsnitt?enligt läkaren så var det kromoson avvikelse
8 inlägg • Sida 1 av 1
|