-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
PlaneringsfrEak som jag är
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: PlaneringsfrEak som jag ärGud vad roligt att läsa om andra som gillar och tar så ovanliga namn. Våran son skall heta Ichigo (om han nu ser ut som en Ichigo, det vet man ju aldrig förräns man träffas egentligen). Och alla undrar varför han ska heta något så "konstigt" för.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: PlaneringsfrEak som jag ärKul med ovanliga namn
själv älskar jag annorlunda stavningar med som t.ex. Zavannah, Jezpher etc.. men det gör inte min blivande man så jag får leta ovanliga namn istället och ha vanliga stavningar... haha..
Re: PlaneringsfrEak som jag ärIchigo skulle inte vara ett dugg konstigt om vi bodde i japan
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: PlaneringsfrEak som jag ärMin dotter heter Tilda Savannah
Ett annat ovanligt namn som jag tycker är fint är Smilla. Det e jätte svårt, för som ni säger så är många fina namn redan "upptagna". Jag går in i v30 imorgon och vi har långt ifrån bestämt oss!
Re: PlaneringsfrEak som jag ärSavannah är såååå fint vilket min sambo också gillar så kanske blir vår luna en savannah i stället.. eller om de nu är två flickor eftersom att tvillingar är en överhängande trolig utkomst... haha..
ja vi har ju en hel del veckor på oss att fundera så. men fortfarande så är det ju så skönt att ha ett litet lager och kunna planera och så där och slippa fundera sen på det finns tillräkligt att fundera på när bebis har kommit ändå... egentligen borde man ju verkligen sluta tänka på alal upptagna namn och bara ta det som passar men det gör man ju inte..
Re: PlaneringsfrEak som jag ärJag är 29+5 nu, och vi har inte diskuterat namn på allvar ännu. Jag har några favoritnamn, men också öppen för nya förslag så det ska bli intressant att se vad det blir. Har bett sambon fundera lite på vad han skulle tycka om för namn. Mest har vi skojat om namn hittills
Re: PlaneringsfrEak som jag ärååå gud va jobbigt skulle få spader om vi bara skulle skoja om namnen och vara så långt gångna (iofs anatgligen för att jag gick och bara vänta från v 26 när jag blev stoppad första gången förra gången och hade mer än gärna redan vid halvtid bestämt färdigt en liten hög med namn att välja mellan som var helt okej för oss båda... allt över v 26 är bonus denna gång med så kan vara därför jag är så nojig och vill ha mina namn klara)
Re: PlaneringsfrEak som jag ärNu är lilla Ichigo född och oj vad åsikter och nedlåtande ton folk har. "Jaha, ska han fortfarande heta det..." och "Ja, men vad ska han egentligen heta". Suck. EN person har sagt "Åh, vad fint!". Om ni visste hur det värmde. Man behöver inte gilla det, det är det vi som ska göra men man behöver inte vara dum.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: PlaneringsfrEak som jag ärGrattis till eran lilla Ichigo, tycker han har ett jätte fint och underbart annorlunda namn de ska ni vara stolta över
Hoppas mor och barn mår bra
Re: PlaneringsfrEak som jag ärTack Mrschiara2012! Alla mår bara fint. Vi har precis fått komma hem.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|