-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Plussa igår mens idag
5 inlägg • Sida 1 av 1
Plussa igår mens idagHej.
Blir riktigt orolig och fasar för det värsta. Har haft mensvärk i ca. 6 dagar och tog därför ett gravtest som visade positivt, so far so good. Hade senaste mensen för exakt 1 månad sen. Men idag när jag vakna så har jag mens och mensvärk som vanligt och tror nu att detta är ett mf. Någon som varit med om ngt. Liknande eller andra erfarenheter?
Re: Plussa igår mens idagDet går ju blöda ändå, kan även vara ett tidigt missfall. Hoppas inte, men gör ett nytt test och se om det är lika starkt plus. Är det så, så vänta någon dag ta ett nytt test och är det med plus kanske det inte var missfall. Hör av dig till din BM om du är osäker, det hade jag gjort. Känn också din kropp om du har gravsymtom kvar som illamående eller något annat. Håller tummarna för dig.
Fick reda på MA 29/5-11 (v.8+6 troligtvis dött sedan v. 4 - 5)
Utomkved augusti 2011 ![]() http://ettmndags-exberttar.blogspot.com/
Re: Plussa igår mens idagJag var med om precis samma sak idag...
Fick ett plus i förrgår och fick min mens idag. Inte alls kul Jag tog ju ett test imorse som var negativt så jag visste att jag skulle få ett missfall, gick bara och vänta på mensen. Skönt att den kom så tidigt. I ditt fall kan det ju vara som arizza skriver. Vissa får en blödning när de egentligen skulle haft mens så lämna inte in handuken än. Gör som arizza skriver, testa om några dagar och är det lika starkt positivt då så ring BVC och be att få göra ett test där. Håller tummarna för dig!!! Lycka till!!! En massa styrkekramar
Re: Plussa igår mens idagVa tyvärr som jag trodde.
Tog ett gravtest idag som va negativt. Får se hur lång tid det tar innan man kan prova igen. Känner mig så himla nere nu. Hoppas det känns bättre snart... Tack för erat stöd.
Re: Plussa igår mens idagFörstår sorgen och frustrationen som ni känner...
Jag plussade på två test i lördags men fick mens igår (eller vad det nu är P.g.a min panik gjorde jag två tester igår där ett av dem visade ett svagt streck, det andra var negativt I början av min första graviditet hade jag också en tidig blödning och trodde att det var missfall men efter kontakt med BM fick jag reda på att det var lugnt. 8 månader senare föddes mina tvillingar. Mina andra och tredje graviditet innehöll inga blödningar alls tack och lov.... Men denna..... börjar inte bra. Jag vet hur ni känner och tänker på er. Kramiz till er alla stålkvinnor <3 Nu går vi vidare och hoppas på nya frön....
5 inlägg • Sida 1 av 1
|