Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

pojkar gör man, tjejer får man...

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Re: pojkar gör man, tjejer får man...

Inläggav jenkan83 03 mar 2011, 21:21

Roligt ordspråk.

Felicia våran dotter var verkligen oplanerad.
En slump att tydligen min system där nere gått igång efter många års ätstörning. Efter ett halvårsbehandling för min ätstörning började jag plötsligt må pyton av mat-os, tyckte kaffe smakade sump, blev proppmätt för minsta lilla & extremt trött. Jag fattade inte att jag var gravid. Men listade ut det med en sticka i v.7.

Jag var så inne på att bli frisk & kroppen visade tydligt att jag var på
bättringsvägen genom att ge mig en dotter :)

Nu i januari stack våran lilla familj + min släkt ner till GranCanaria för att fira min mamma som fyllde 50 år. Jag & min make passade på att gifta oss i smyg :) Det komiska är att min nessesär + ppiller blev kvar på arlanda innan vi kom ner, våran dotter fick kräksjukan på flygplatsen & tydligen så föll min nessesär då ur väskan på toaletten, då vi öppnade upp min resväska för att ta upp nya rena kläder till Felicia.

Tro på faaan att vi lyckades göra barn på bröllopsnatten!!!! 3 dagar efter att jag ofrivilligt slutade med ppillerna. Vad är oddsen??? Vi är nog ense om att vi inte riktigt var redo för ett till barn just nu, men vad är oddsen egentligen? Ska vi nu få en till dotter enligt ordspråket? För vi vill gärna ha en till tjej.... jag kan återkomma vad könet blir. För vi ska nog behålla detta barn :)
jenkan83
Nykomling

Re: pojkar gör man, tjejer får man...

Inläggav Barn är underbara 10 mar 2011, 19:16

Har inte använt äl test men första barnet var planerat och blev en pojk. Andra barnet var också planerat och vi valde då att ha sex ca 2 dagar innan ev äl för att ev få en flicka och det blev det!!!
Denna gång var också planerad, jag har gissat rätt de andra gånegrna och nu har jag en känsla att det är flicka igen. Vi får väl se!!
En pojk hade också varit jätte roligt såklart!!!
Barn är underbara
Alltid online

BF: 110510
Status: Äntligen är han här vår Wilmer

Föregående

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm