-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Hej!!
Jag och sambon kommer inte alls överens när det gäller namn till vår kommande familjemedlem. Alicia ska få en lillebror i december och hittills kan vi inte matcha våra favoritnamn. Mina förslag är: Adrian, Aaron Sambons förslag: Lucas, Oliver Det vore kul om vi kan få lite förslag. Gärna namn som fungerar både i Sverige och utomlands!! MVH Jessica
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Hej! Skulle precis föreslå Adrian o Aron...dom är fina. Oliver är oxå ett jättefint namn. Kevin,Liam,Vincent o Isaac är några förslag
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...De är fina namn allihopa, Liam hade vi som förslag först, men sen tröttnade vi på det antagligen för att många häromkring heter så! Isaac älskar jag (speciellt med den stavningen), men min kusins son heter Isak och vi umgås mycket!!! Kevin är det namn syrran redan bestämt att hennes barn ska heta, så det känns fel att ta det
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Anton
Felix Dante Jag tycker det mesta passar till Alicia
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Gellis: Dante har jag funderat på, men sambon gillar "vanligare" namn.. Anton heter min kusins andra son, tyvärr, annars är det ett fint namn. Felix känns sådär, många man känner med namnet.. Just nu är nog Lucas det namnet som är högst på listan. Jag gillar namnet, men sambons brorsas nya tjej har en son som heter Lucas, och det känns på nåt sätt fel att döpa till samma namn, även om de inte blir "hel"-kusiner
Snuff: Träffade ett par idag som hade ett barnbarn som heter Vincent, tror sambon gillar det (fast han vägrar släppa sina favoriter).
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Hahaha Jessica jag har varit i startgroparna själv att skapa en likadan tråd
Jag gillar Evilina och Linea han gillar Natalia och Natalie och vi gillar inte varandras förslag alls
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Det där med namn är riktigt svårt!
Jag tycker att Johannes, Emanuel, Felix och Joel är fina namn, det tycker dock inte min sambo :p
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Vincent o Alicia klingar riktigt bra
Re: Pojknamn som passar till Alicia??? Idétorka...Hejhej!
Är det viktigt för dig att det börjar på A? Eller har det bara blivit så av en slump? Alwin Algot Anthony / Antonio Alexander Patrik Mattias Sebastian
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|