Maria Wigbrant

Hej! Trappa upp träningen successivt, känn efter hur det känns ...

Träningsrådgivare

Pos ägglossn.test efter MA?

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Re: Pos ägglossn.test efter MA?

Inläggav Wile 13 dec 2011, 21:03

Hej igen!
Hoppas ni får prata snart och att det går bra!!
Jag gjorde ett nytt test imorse och det visade inget så har inga hormoner kvar nu :) imorgon är det tre veckor sen jag gjorde en skrapning. Så nu ska vi börja försöka igen!
Wile
Stammis

Inläggav vambi 21 dec 2011, 01:34

hej wile. om du menar mej, händer det ingenting :( jag sitter som en äggsjuk höna och suckar
vambi
Alltid online

Inläggav Wile 21 dec 2011, 06:44

Stakars dig vambi! Förstår att det är tungt!! Styrka till dig!
Wile
Stammis

Inläggav vambi 29 dec 2011, 01:40

tack wile,suckar fortfarande då min och syrrans jul i år är en jag vill, men kommer aldrig glömma pga att min mamma har en depression och mår skit och istället för att söka hjälp, e det alla andra som e galna=(
och killen har inte hört av sej, sen jag fick höra att hans mormor fått stroke två ggr
vambi
Alltid online

Inläggav Wile 31 dec 2011, 01:30

Åhh vambi låter som du går igenom en riktigt tuff period just nu :(
Hoppas att du har någon som kan stötta och finnas där för dig!
Kan inte du höra av dig till honom? Han måste ju kunna finnas där för dig? Jag hade aldrig klarat av mitt ma så bra om min sambo inte hade funnits där.. Vi har stöttat varandra i det här och det har varit ovärderligt..
Hoppas iaf att du får ett fint nyår! Och att nästa blir ett riktigt bra år!!
Kramar till dig!
Wile
Stammis

Inläggav vambi 31 dec 2011, 01:49

tack wile, ja det är tufft, då mamma vägrar söka hjälp utan skiter i det och tycker jag ej ska bry mej, men det ligger ej i min natur att strunta i folk, men min kusin ska hjälpa då hon vet vad mamma går i genom.
jag har ju min syster och mina vänner, tur är väl det, annars skulle jag bryta ihop direkt, men det känns jobbigt. jag har snackat med killen, men han säger bara att han vill fortsätta som förut, men verkar inte vilja bli pappa, fast det var han som ville att vi skulle bilda familj :cry: gott nytt år till dej oxå, ska försöka att få det så iaf!
vambi
Alltid online

Föregående

< Återgå till Missfall

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm