-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Pos Ältest på dag 42?! Hjälp!
4 inlägg • Sida 1 av 1
Pos Ältest på dag 42?! Hjälp!Återigen förvirrad.. =P
Är nu på dag 43 i min cykel som inte brukar vara så här lång.. Testede igår med Älstickor (vet inte riktigt varför bara en impuls) och det visade starkt utslag ganska så fort?! Kan jag ha dubbel äl denna månad eller? Total förvirring nu Har haft riktigt kraftiga flytningar och orolig mage senaste veckan, lite värre än det brukar vara vid äl men sånt kan ju variera. Någon som varit med om liknande? Tacksam för lite hjälp
Re: Pos Ältest på dag 42?! Hjälp!Hej,
Det är lätt att bli förvirrad av allt det här.. Har du gjort nått gravtest, eftersom din mens är senare än vanligt? Du vet väl att äl-tester även ger utslag på graviditet, så har du inte gjort gravtest är det dags nu! Lycka till! / Cecilla
Re: Pos Ältest på dag 42?! Hjälp!säger som ovan. gör ett gravtest eftersom mensen är sen och äl-test ger utslag även för graviditet. lycka till!!
Re: Pos Ältest på dag 42?! Hjälp!Äl-tester ger utslag på äl, mens och graviditet. Det kan vara flera orsaker till att du får utslag nu. Ta ett gravtest för att se om så är fallet.
Har man äl två gånger i samma månad så är de oftast bara med nåt dygns skillnad, inte längre. Tänk på att äl-tester bara ger utslag på att ett ägg ska släppa, inte att det faktiskt släpper. Lycka till!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|