-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Positivt Ältest på morgon, negativt på em
4 inlägg • Sida 1 av 1
Positivt Ältest på morgon, negativt på emHej!
HAR SLARVAT LITE MED STICKORNA men testade igår eller om det var i söndags och fick svagt svagt streck, sedan imorse och fick ett streck som var NÄSTAN lika starkt som kontrollstrecket men inte riktigt. Testade därför nyss (ca kl 15.30) och då var det svagt svagt igen. Hur ska jag tolka detta? Sjunker LH:t så snabbt eller hade jag egentligen Ägglossning igår tro? När sjunker LH:t efter ÄL? Någon som vet? Kram kram
Re: Positivt Ältest på morgon, negativt på emÅh, jag har aldrig använt ÄL test.
Hoppas någon annan kan ge dig svar. vad står det på förpackningen då?
Re: Positivt Ältest på morgon, negativt på emJag gjorde ju inte riktigt som man skulle med dagarna. Jag undrar väl kanske mest över hur snabbt LH sjunker efter att det stigit.
testade antingen söndag eller tisdag mporgon glömde en dag och kommer inte ihåg vilken). Då var det svagt svagt och alltså negativt. Nästa tst definitivt tisdag - Det var ju lite lite svagare än K-strecket på tisdag morgon men nästan lika starkt och på tisdag em mycket svagt. Dagen efter inget alls. Därför antar jag att LH-stegringebn bör ha skett antingen söndag under dag/natt eller måndag under em natt. Alt1: Söndag morgon: neg Tis mporgon: positivt? lite svagare än K-strecket (obs billiga tester) Tisdag em: Negativt , mycket svagare än K-streck Onsdag morgohn: helt negativt inget utslag Då borde LH-stegring varit någon gång mellan söndag morgon och tisdag morgon? Alt2: Mån morgon: negativt, svagt svagt streck Tisdag morgon: positivt?Nästan lika starkt som k-streck tisdag em: Negativt, svagt svagt onsd morgon: inget utslg negativt Då borde LH-stegring varit under måndagen någon gång - men kan det börja sjunka så snabbt?
Re: Positivt Ältest på morgon, negativt på emäl test skall inte tas på morgonen utan eftermiddan kväll. finns slagg i urinet som kan ge utslag på äl stickorna.
4 inlägg • Sida 1 av 1
|