-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Positivt på ältestet men inget äl sekret...
1 inlägg • Sida 1 av 1
Positivt på ältestet men inget äl sekret...Hej där ..
Sen jag slutade med mina pp i maj o vi örjade försöka två månader efter så har jag haft äl varje månad.. positiva ältest samt höjning av temp.. MEN nu till det stora mennet.. Har inte nåt älsekret utan mina flytningar är vita hela tiden... sista tiden har jag (ursäkta att jag är äcklig) försökt kolla sekretet inuti men kommer bara ut vitt liksom.. Har inte blivit gravid på fyra försök och undrar nu om det är så att ajg inte har nåt älsekret.. det vita kan ju inte vara lätt för spermierna att simma i ... suck. Känner på mig att det är nåt som är fel o som gör så att vi inte kommer kunna få barn.. suck... blir så ledsen när jag tänker på det.. gå o vänta månad in o månad ut o så är det nåt fel... har nån annan vita flytninar istället för älsekret= har för mig att jag hade sånt äggviteslem när jag slutade med mina piller för några år sedan men nu finns det inte längre.. inte sett det en enda gång=( kan man ha ägglossning UTAN att få de där slemmiga sega trådiga flytningarna? ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
1 inlägg • Sida 1 av 1
|