-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Prov på hormonrubbningar... nån som tagit det?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Prov på hormonrubbningar... nån som tagit det?Det är så gött med er tjejjor.. man kan skriva vad som helst som man funderar på o få svar för alltid är det nån som vart med om det.. eller känner likadant.
Jo jag har en fråga.. idag var jag hos gyn för att kolla varför jag haft mellanblödningar när jag åt p-piller o även när jag slutat.. fick byta p-piller sort 3 ggr utan att det hjälpte när jag fortfarande åt de.. Idag fick jag göra vanlig undersökning samt vul och allt såg bra ut o det växte äggblåsor på båda sidor för kommande äl här snart.. skönt. Min manliga (hemskt jag vet) gynekolog skulle höra sig för med en äldre kollega om mina mellanblödningar och skulle återkomma. .jag hade berättat att vi även försökt skaffa barn i nästan ett halvår.. o var lite orolig för blödningarna o det hade samband.. Han ringde redan nån timmme senare o sa att han pratat med sin läkare.. jag skulle komam tillbaka på nästa cykeldag 3 o ta hormon prover (minns ej vad de hette) en för sköldkörten o nåt annat prov .. se om jag had rubbningar..det kunde göra så att jag fick min mellanböldningar samt vara orsaken till att vi inte lyckats bli gravid fast jag har regelbunden äl och mens.. ha ha skrattad eför mig själv för han skulle även göra ett grav test men det e ju onödigt Nån som gjort dessa hormonprover o om det visade nåt vad hade de för åtgärd? tror man oftast tar dessa prover om man försökt bli gravid i över ett år men är glad att jag får göra det nu.. det lugnar ner mig litegranna o nu tänker jag inte på det så mkt.. knäns bara att man kommer nån vart o framåt framför allt o sen får vi om det leder till en liten bebis eller inte=) ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Prov på hormonrubbningar... nån som tagit det?har ni fått äta nån medicin för hormonrubbningar så fall eller vad=)
![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
2 inlägg • Sida 1 av 1
|