-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
psoriasis gravid
3 inlägg • Sida 1 av 1
psoriasis gravidJag har haft psoriasis sen jag var tonåring, men väldigt lite och nästan enbart på knän.
Under graviditeterna upplevde jag att det nästa blev ännu bättre. Någon som är gravid med psoriasis? Hur är det för dig?
Re: psoriasis gravidJag har haft psoriasis sen lågstadiet, är nu 27 år. Inte heller jag har haft särskilt mycket problem utan det håller sig till begränsade områden såsom hårbotten, öronen och fläckar långt ner på magen. Jag har också proriasis artrit, dvs ledsjukdomen psoriasis, som jag lider mer av än utslagen. Någon jättestor skillnad tycker jag inte att jag märker nu när jag är gravid, men lite bättre måste jag nog säga att det är både med utslag och leder. Det håller sig på en mer jämn nivå iaf.
Re: psoriasis gravidJag hade så ont i mina leder när jag vara mammaledig med Ella, tror att det började när hon var 5 månader. Jag förstod aldrig vad det var men sen nu härom veckan när jag satt och läste om det så såg jag att det var precis på samma ställen, såsom höfterna och knän och längs med ryggraden och nacke.
Var får du ont av artriten?
3 inlägg • Sida 1 av 1
|