-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
pusselmatta från dodde.se
10 inlägg • Sida 1 av 1
pusselmatta från dodde.seTänkte beställa denna från dodde.se till min dotter 4 mån. http://www.dodde.se/pusselmatta-1.html Perfekt att ligga och leka och öva sig att rulla på tänkte jag.
Skickade ett mail med frågan om hur tjock den är till kundservice. Snart en vecka sen och inte ett ljud från dom. Så j-a dåligt tycker jag. Det kan man inte kalla kundservice... Nu undrar jag om nån vet var jag kan köpa liknande (för hos dodde tänker jag aldrig handla). Ett bra och trevligt företag som månar om sina kunder och blivande kunder. Kan nån hjälpa mig?
Re: pusselmatta från dodde.sejag köpte tjejernas på gekås visserligen bara siffrorna 0-9 för ett pris någonstans mellan 30-100 kr har jag för mig, så om du ska åka dit så kan jag rekomendera dom.
Re: pusselmatta från dodde.sesiffrorna har ingen betydelse, vill bara ha en praktisk matta.
Ska troligen till ullared i sommar, men då har hon ju nästan fyllt 1 och kan förhoppningsvis sitta stadigt och rulla Men tack ändå.
Re: pusselmatta från dodde.seabcleksaker.se har pusselmattor och de är 14mm tjocka. Timein.se har också. Det är de jag kommer på just nu! Sen ska nog babyproffsen ha men det var ett tag sedan jag såg dem.
Re: pusselmatta från dodde.seBR´-leksaker har sån, vet inte riktigt hur tjock den är 1,5 cm kanske, ska själv köpa en sån nu när min lilla ska ligga på mage och hålla upp huvudet. Gav bort en till en kompis i present och hon har haft mkt nytta av den
Re: pusselmatta från dodde.seHej Gotland
Brio, babyproffsen, barnens hus har den alla gånger och finns den inte hemma så kan de ta hem den till dig utan xtra kostnad inom några dagar.
Re: pusselmatta från dodde.seAlla mattor jag hittat har varit så små. Typ 1x1 meter. Doddes är 1,8x1,8 meter.
Jag ringde dodde idag och sa att jag tyckte det var j-t dålig stil av dom. Tjejen var uppriktig och sa att hon glömt... Hon hade ringt leverantören för att ställa min fråga men inte fått svar. Skulle ringa senare men helt enkelt glömt bort det. Det är ett svar som jag köper, man kan glömma. (Det kan hända den bästa, för det har hänt mig Nu tog det 20 min så ringde hon tillbaka till mig med svaret och nu har jag beställt en iaf.
Re: pusselmatta från dodde.seVad skönt att det löste sig!
Re: pusselmatta från dodde.se-nu med bildInvigd, och den var visst rolig
10 inlägg • Sida 1 av 1
|