-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Pyret har lämnat mig
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Pyret har lämnat migHej! skrivit i många trådar att jag äntligen blivit gravid.... men idag alldeles nyss lämna pyret min kropp. Känner mig bara tom och mår inge vidare. Orkar inte leta upp alla trådar jag skrivit i..... men ni kan väl ta bort mig på alla gravidlistor så slipper jag.
Vet inte hur mycket jag kommer hänga här på ett tag, men ert stöd och gemenskapen betyder mycket. Jag kommer i första hand att försöka uppdatera min blogg så titta gärna in där. Kram på er
Re: Pyret har lämnat migFinns inget värre... Finns inga ord...
Ta hand om dig! kram
Re: Pyret har lämnat migNää, vad orättvist rulltan-rulltan. Många styrke kramar!
Tänker på dig, ta hand om dig Kram
Re: Pyret har lämnat migTycker så synd om dig...hoppas du får mycket närhet och många kramar där hemma nu..!
Re: Pyret har lämnat migHimlen måste saknat ännu en liten ängel....
Be strong
Re: Pyret har lämnat migÅh så hemskt.
Jag känner verkligen med dej och vet hur fruktansvärt jobbigt det är när lyckan över att äntligen bli gravid bara plötsligt byts mot en enorm sorg. Kom ihåg att du får vara precis hur ledsen du vill, ta dej tid att sörja och va ledsen, arg... Prata om det med nån som står dej nära, älta och bearbeta. Jag känner fortfarande en sorg över barnet jag förlorade i v12 även om jag sedan dess fått en alldeles underbar liten pojke... Ta hand om dej! Kram
Re: Pyret har lämnat migNej vad tråkigt! Jag kan inte ens tänka mig den smärta du känner nu.
Styrkekramar till er!
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|