Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Reklam som uppmanar om otrohet?!

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

Re: Reklam som uppmanar om otrohet?!

Inläggav Sera 10 mar 2011, 14:12

Ja, det är verkligen helt sjukt!
Och som du sa att barnen som ser det.. Tänk dig en tonåring som går igenom jobbiga perioder som får de det där, om de inte hade det tillräckligt jobbigt med sig själva så får de nog det exra jobbigt om de funderar på om ens föräldrar träffar nån annan på sida av.

Jag hoppas att många skriver på namninsamlingen, så att de i alla fall ser att folk är emot det hela. Det är helt sjukt att de ska få tjäna pengar på något som faktiskt förstör människor och får dem att mår riktigt jäkla dåligt!
It takes 2 to tango

Bild
BildMake an ovulation ticker
Användarvisningsbild
Sera
Stammis

Inläggav Gotland 10 mar 2011, 17:30

Håller med er i era åsikter, men samtidigt är folk på den sajten vuxna individer med ett eget ansvar. visst är det puckat att va otrogen, men det är puckat att röka oxå. Och den reklamen är det ingen som stör sig på....
Och jag tror inte nån är otrogen pga den sajten, dom som söker sig dit hade varit det ändå...
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Gotland
Alltid online

BF: 120120
Status: Gravid mamma

Inläggav Sera 10 mar 2011, 17:49

Jag tror säkert att de hade varit otrogna ändå. Men sajten underlättar ju för dem. Dessutom så måste man ju betala som medlem och då tjänar de pengar på det.

Visst finns det mycket som är puckat som inte borde finnas tillgängligt, så som cigaretter tex. Men det är en hel världsindustri att sätta stopp för.
Kan man hindra den här "otrohets-sajten" i Sverige så är ju det bra. Sen finns det säkert flera liknande sajter runt om i världen, men man får ju göra så gott man kan om man vill påverka ;)
It takes 2 to tango

Bild
BildMake an ovulation ticker
Användarvisningsbild
Sera
Stammis

Föregående

< Återgå till Relationen & samlivet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm