-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Reklam som uppmanar om otrohet?!
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Reklam som uppmanar om otrohet?!Ja, det är verkligen helt sjukt!
Och som du sa att barnen som ser det.. Tänk dig en tonåring som går igenom jobbiga perioder som får de det där, om de inte hade det tillräckligt jobbigt med sig själva så får de nog det exra jobbigt om de funderar på om ens föräldrar träffar nån annan på sida av. Jag hoppas att många skriver på namninsamlingen, så att de i alla fall ser att folk är emot det hela. Det är helt sjukt att de ska få tjäna pengar på något som faktiskt förstör människor och får dem att mår riktigt jäkla dåligt!
Re: Reklam som uppmanar om otrohet?!Håller med er i era åsikter, men samtidigt är folk på den sajten vuxna individer med ett eget ansvar. visst är det puckat att va otrogen, men det är puckat att röka oxå. Och den reklamen är det ingen som stör sig på....
Och jag tror inte nån är otrogen pga den sajten, dom som söker sig dit hade varit det ändå...
Re: Reklam som uppmanar om otrohet?!Jag tror säkert att de hade varit otrogna ändå. Men sajten underlättar ju för dem. Dessutom så måste man ju betala som medlem och då tjänar de pengar på det.
Visst finns det mycket som är puckat som inte borde finnas tillgängligt, så som cigaretter tex. Men det är en hel världsindustri att sätta stopp för. Kan man hindra den här "otrohets-sajten" i Sverige så är ju det bra. Sen finns det säkert flera liknande sajter runt om i världen, men man får ju göra så gott man kan om man vill påverka
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|