Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

Resa till Mallorca i v 23?

Ta hand om din hälsa under graviditeten. Stötta varandra genom gravidteten - allt om psykisk och fysisk hälsa.

Re: Resa till Mallorca i v 23?

Inläggav tt78 08 jan 2011, 14:49

Min vän åkte till Grekland i v24 och det var inga som helst problem. De var glada att de passade på att få en sista resa på tu man hand då det dröjer innan man kan resa på det sättet igen :)
Själv har vi en resa inbokade sen till Turkiet i April och då kommer jag vara i v 30-32 och där börjar jag tveka lite. Men lutar åndå att vi åker (svårföräldrar fyller 60).
Men om jag varit dig hade jag absolut åkt så länge du inte råkar ut för några komplikationer innan.
Så älskad från första stund!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
tt78
Alltid online

BF: 110707
Status: Äntligen gravid efter 1,5 år

Re: Resa till Mallorca i v 23?

Inläggav Karin Jo 08 jan 2011, 21:33

Ja ak absolut tycker jag! Jag reste och flog mycket under min graviditet och det gick hur bra som helst. Sista flygturen gjorde jag i vecka 32 och det var en ganska lang flygning men det var inga problem alls. Jag tycker ocksa det later harligt att passa pa att gora en sista semester ensamma innan bebben kommer. Det enda jag kan komma pa som du ska tanka pa ar det dar med okad risk for proppar nar man flyger som gravid sa anvand stodstrumpor, ror pa dig mycket och drick mycket vatten.
Karin Jo
Stammis

< Återgå till Hälsa under graviditeten

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm