-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Resa till Mallorca i v 23?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Re: Resa till Mallorca i v 23?Min vän åkte till Grekland i v24 och det var inga som helst problem. De var glada att de passade på att få en sista resa på tu man hand då det dröjer innan man kan resa på det sättet igen
Själv har vi en resa inbokade sen till Turkiet i April och då kommer jag vara i v 30-32 och där börjar jag tveka lite. Men lutar åndå att vi åker (svårföräldrar fyller 60). Men om jag varit dig hade jag absolut åkt så länge du inte råkar ut för några komplikationer innan.
Re: Resa till Mallorca i v 23?Ja ak absolut tycker jag! Jag reste och flog mycket under min graviditet och det gick hur bra som helst. Sista flygturen gjorde jag i vecka 32 och det var en ganska lang flygning men det var inga problem alls. Jag tycker ocksa det later harligt att passa pa att gora en sista semester ensamma innan bebben kommer. Det enda jag kan komma pa som du ska tanka pa ar det dar med okad risk for proppar nar man flyger som gravid sa anvand stodstrumpor, ror pa dig mycket och drick mycket vatten.
2 inlägg • Sida 1 av 1
|