Ritningar till barnvagga

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Ritningar till barnvagga

Inläggav Teres 15 dec 2007, 11:53

Jag är ute och letar efter en ritning till en barnvagga. Min man sade att han kunde ta och bygga en bara jag kom fram med ritningar :wink: Men det är lättare sagt än gjort... :roll:
Har ni någon idé vart jag skall leta? Jag har försökt på internet en stund men inte hittat någon ritning i allafall.
Tacksam för all hjälp! 8)
Användarvisningsbild
Teres
Stammis

Inläggav Marre82 15 dec 2007, 11:59

De där lät väldigt intressant, man kanske skulle ta o göra nåt sånt för o fördriva tiden lite...
Tyvärr har ja själv ingen ritning men ja hade gärna velat ha någon så man kanske kunde göra nåt nytt åt vår lill*...
Bild
Användarvisningsbild
Marre82
Stammis

Inläggav emilie kinhult 15 dec 2007, 12:42

kan du inte gå till en snickare så kan ni berätta hur ni vill ha den och snickarn rita upp en ritning, eller kan ni göra de själva.
lycka till
emilie kinhult

Inläggav Teres 16 dec 2007, 18:21

Säkert kunde vi göra det själv men det tar ju också sin tid och snabbast skulle ju vara att få ritningarna i handen.
Nåja, kanske man skulle pröva på att gå till biblioteket och se där i någon bok. Men det tar så mycket tid med julen nu bara...
Användarvisningsbild
Teres
Stammis

< Återgå till Min bebis föräldragrupper

Support: support@minbebis.com     Press   Priser och info

Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: Min bebis Allt för föräldrar, Malmskillnadsgatan 39, 111 38 Stockholm