-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Roligt testRoligt testJag hittade en kalender som med 90% säkerhet ska visa vilket kön det är på bebisen i magen, bluff och båg säkert men alltid roligt
Länk: http://www.thebump.com/calculators/Chin ... Chart.aspx Man klickar i hur gammal man var den månaden man blev gravid och sen själva månaden så får man se om det är en pojke eller flicka. För mig stämde det med första barnet, enligt den skulle det vara en pojke och en pojke var det Med minikorven i magen säger den att det är en flicka så vid årsskiftet får vi (förhoppningsvis) se om det stämde! Testa och berätta resultatet här, det blir roligt att se om det stämde för många eller om det blir 50/50
Re: Roligt testDet stämde med vårt första barn - en kille och enligt kalendern ska vi få en pöjk till. Jag hoppas på en tjej, men tror en pojke så med andra ord gissar jag att kalendern vinner
Re: Roligt testenligt kalendern ska jag få en flicka så får se då =)
Re: Roligt testKul! Det vore ju även roligt att se procentuellt sett hur många som faktiskt får rätt resultat!
Re: Roligt testpå mig stog de att charlie skulle vart en tjej o jaa sist ja bytta blöja hade han en snopp iaf
Re: Roligt testDet stod att jag skulle haft en kille och det stämmer ju inte
Re: Roligt testEnligt den skulle Lily varit en pojke haha så det stämde inte
Re: Roligt testDen har rätt om min första dotter, och den sa att jag ska få en flicka till, vilket mest troligt stämmer. Vet helt säkert efter UL v. 33
Re: Roligt testenligt den skulle min dotter vart en kille och den jag skulle få nu skulle bli en tjej men känner på mig att de blir en kille vi får väll se
|