-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Rosa blödning 7 dagar efter äl..
1 inlägg • Sida 1 av 1
Rosa blödning 7 dagar efter äl..Ni som haft nidis berätta hur det var o när ni plussade..
Jag fick en rosaaktig blödning 7 dagar efter äl.. jag är jättekänslig där nere o brukar känna av det mesta. brukar inte ha mellanblödningar nu när jag inte äter p-piller men när jg åt hade jag ofta s k mellanblödning ca då (samma dag varje månad) när jag skulle ha ägglossning. Nu fick jag alltså en blödning 7 dagar efter äl .. dagen efter det fick jag också så o tredje dagen med men bara lite på pappret liksom.. Kan ju vara så att ägget fäste (dock har vi inte försökt denna månaden då sambon var borta de mest fruktasamma dagarna ) då när jag fick denna "blödning" men chansen e minimal har ju liksom inte plussat när vi träffat äl .. o testade minus idag på bim -3.. Blir nog inget denna gång heller.. har inte symton heller förutom blödningen då en vecka efter äl o ch en vecka innan bim.. vilket är normalt för en nidis.. ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
1 inlägg • Sida 1 av 1
|