Maria Wigbrant

Hej! Trappa upp träningen successivt, känn efter hur det känns ...

Träningsrådgivare

Rosa blödning 7 dagar efter äl..

Diskutera symtom, tecken och tips vid ägglossning.

Rosa blödning 7 dagar efter äl..

Inläggav heidimariajohanna 05 dec 2011, 22:10

Ni som haft nidis berätta hur det var o när ni plussade..
Jag fick en rosaaktig blödning 7 dagar efter äl.. jag är jättekänslig där nere o brukar känna av det mesta. brukar inte ha mellanblödningar nu när jag inte äter p-piller men när jg åt hade jag ofta s k mellanblödning ca då (samma dag varje månad) när jag skulle ha ägglossning.
Nu fick jag alltså en blödning 7 dagar efter äl .. dagen efter det fick jag också så o tredje dagen med men bara lite på pappret liksom..
Kan ju vara så att ägget fäste (dock har vi inte försökt denna månaden då sambon var borta de mest fruktasamma dagarna ) då när jag fick denna "blödning" men chansen e minimal har ju liksom inte plussat när vi träffat äl .. o testade minus idag på bim -3..

Blir nog inget denna gång heller.. har inte symton heller förutom blödningen då en vecka efter äl o ch en vecka innan bim.. vilket är normalt för en nidis..
Bild

Bild

Dream as if you´ll live forever,
Live as if you´ll die tomorrow.

http://minbebis.com/blogg/lovestory/

kramisar
Användarvisningsbild
heidimariajohanna
Alltid online

Status: Nu kör vi så det ryker!

< Återgå till Ägglossning

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm