Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

så konstigt

IVF forum för dig som planerar och går igenom IVF behandling.

så konstigt

Inläggav lizzy -81 13 dec 2010, 09:55

hej börjat med nässpray i dag suprecur inför ivf började på dag 21 i min cykel, det konstiga är att för två dagar sin började det komma nå segt genomskinlig vätska ur mina bröst vad tusan kan det vara för något har aldrig varit med om det förut ?? är ju för tidigt för gravtest kan då ändå aldrig vara det ?? känns då inge bra med nässprayen suck tacksam för råd
lizzy -81
Stammis

Re: så konstigt

Inläggav lizzy -81 13 dec 2010, 10:26

å skulle vara så tacksam för råd=)
lizzy -81
Stammis

Re: så konstigt

Inläggav SofiaO 13 dec 2010, 17:33

Hej!
Jag tror inte nässparyen skulle vara farlig om du nu var gravid. Jag frågade nämligen min barnmorska, apropå att min mens hade varit några dagar sent, alltså den efter jag hade kört nässprayen. Hon sa att det kunde vara så att man mot förmodan hade blivit gravid på naturlig väg, och jag frågade om inte nässparyen i så fall skulle ha förstört chanserna för den eventuella graviditeten att lycka, och det skulle den inte sa hon. Och då hade jag kört nässprayen så länge att det var dags att börja med sprutorna.

Mer än så vet jag inte. Jag tycker att du ska ringa till din ifv-mottagning, du har väl ett nummer på din ivf-dagbok för frågor?

Lycka till!
SofiaO
Nykomling

< Återgå till IVF forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm